Houten huizen

Ik heb eindelijk nog eens wat tijd om een kort berichtje te schrijven over nog iets vreemd dat me is opgevallen aan Amerika. Elke dag wandel ik twintig minuutjes van huis naar het treinstation (en vice versa) en overal, maar dan ook overal zie ik huizen gemaakt uit hout. Hier is een greep uit het aanbod:

2015-09-24 18.28.16

2015-09-24 18.28.31

2015-09-24 18.34.38

2015-09-24 18.40.36

Ik weet dat de kwaliteit niet optimaal is maar ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk maak. Ook typisch aan huizen hier is dat ze een trapje hebben naar de voordeur. Ik spreek hier wel van huizen die buiten de grote steden liggen, ik denk niet dat ik in Boston zelf al een houten huis heb gezien. Afijn, tot zo ver mijn observatie!
Amerika, het is toch een vreemd land.

Leave a Reply

